Customer Experience Analyst (ANTERAJA)

Penempatan: Jakarta Selatan , DKI Jakarta
Kategori: Full Time
Gaji: -
Level Posisi: -
Usia: -

Uraian Tugas

  • Review and compile daily, weekly and monthly report CS
  • Analyze all report and create PICA
  • Communicating corrective actions to management CS
  • Bridging communication between CS and others division
  • Analyze and make proposals for changes related to manpower needs
  • Benchmarking with external parties


Syarat & Kualifikasi

  • Min. Bachelors Degree, Majoring in Mathematics, Economics, Computer Science, Information Management or Statistic
  • Have experience in Business Data Analysis
  • Have technical expertise regarding data modelling, development database design, data mining and segmentation techniques
  • Knowledgeable in database (SQL, etc), programming (XML, javascript or ETL), statistics (excel, SPSS, SAS, etc)
  • Have analytical thinking and detail oriented
  • Proficient in questioning, writing reports and presenting finding

Keahlian yang dibutuhkan:

Sertifikasi yang dibutuhkan: -

Fakultas atau Jurusan yang lebih disukai: -

Kemampuan bahasa yang lebih disukai: -

Untuk disabilitas: Tidak

* Semua lamaran lowongan dan proses rekrutmen GRATIS tanpa dipungut biaya.
Apabila terdapat pihak yang meminta bayaran dalam bentuk apapun (seperti uang muka, modal kerja, atau biaya lainnya) dalam proses rekrutmen harap melapor kepada REDY Care melalui WhatsApp 0878-2077-7396.